Pages

Saturday 15 August 2015

Aku baca status kau.

Aku tak tahu apa keputusan aku buat ni betul atau tidak.
Apa aku fikir rasional atau tidak.

Kenapa susahnya manusia ini diduga, kenapa tidak diberikan sahaja jawapan yang ingin dimengertikan.

Aku cuba fikir dimana silapnya, dimana betulnya.
Aku cuba rasa apa benar ini keputusannya.

Meninggalkan dan menerima atau menerima dan meninggalkan.

Semua dah terlambat, jika benar dia bersungguh untuk menjadikan kau miliknya pasti sudah dia lakukan effort walaupun aku tidak kelihatan begitu sungguh. Jadi untuk apa aku rasa bersalah?

Aku juga tahu, yang memang dari mula lagi "dia" tidak boleh menerima aku. Benar tekaanku. 

Selamat tinggal~
Terima kasih untuk memori 4 bulan,
Kata-kata manis, janji manis, menghiburkan hati, memberi kata-kata semangat kala aku jatuh. Temani waktu malam dengan sembang berjam-jam lamanya dan topap RM50 waktu aku tengah susah tersadai tepi jalan. HAHA.

Aku baca status kau. Aku pergi! 
                         

No comments:

Post a Comment