Pages

Sunday 27 September 2015

Cafe Racer

Hi semua,
Orang Johor cuti panjang, macam mana? Seronok tak? Ke rasa nak sambung cuti lagi.. Kali ini punya entri nak review cafe pat JB ni. Cafe apa? Jom~

Cafe Racer, Taman Pelangi.

Biasalah kalau cafe hipster macam ni, budak-budak muda macam iollss sukalah. *muda ke?*

Aku lepak dengan Umie & Baby sis, Fyna. Minum petang, saja ja pusing-pusing. Tuppp singgah.. Apa special nya cafe ni, actually cafe ni konsep dia konsep dunia permotoran. Racer, tapi bukan rempit ok. So dalam tu, ada lah motor-motor sebagai hiasan, jualan tuk aksesori motor, helmet, gelang dan sewaktu dengannya. Uniklah. 

Makanan dia? Ala standardlah western food. Aku just ambil light food, sebab lunch dah makan kenyang. Nama pun melepak kan~ price? Pricey la sama ja. Kalau dah nama cafe hispter, takkanla pula harga ikut warong abg leman tepi jalannye dak? 

Nachos. With assorted sauces *all included*

French Fries. 

Milo Dinasour

Ordered by Baby sis and it costed me RM 15. Nak marah, sayang tapi bebel jugalah. Pat rumah pun boleh minum milo. Order lah lain dari yang lain. Hampeh!! Aku dengan umie ordered Root beer float ja pun. Puas hati !

The Trio's 

Cafe Racer punya waiters, waitress dia semua friendly. Senyum aja. Offered nak tolong ambilkan gambar lagi. Oklah, itu sahaja yang mampu aku cerita. Walaupun aku tahu tak membantu langsung. So kalau korang nak cuba, silalah pergi. Moga kena dengan selera juga. Daa~

No comments:

Post a Comment