Pages

Sunday 4 October 2015

Happy Birthday Ca! 2015

Hi. Based on title pun tahu kan apa ceritanya. Kuala Lumpur itu terlalu biasa untuk sesetengah orang. Tapi untuk mereka yang macam aku ni bukan selalu pun pergi KL for holidays. 

Sebab birthday aku, so aku treatlah diri dengan ke KL. At the same time, Abah punya family ada wedding. 

Aku bawa Qaseh together, tak susah jaga dia. Clever girl, speak well, so kepoh. So trip pun jadi havoc lah. And because of her jugalah aku belanja family go to Aquaria KLCC. Ya la, if you pergi without kids macam tak best pula kan. Tak happening gitu. Pasal I've been there before with my Ex, bestla konon spend time sesama tengok ikan semua bagai. Tapi kosong~ kihkihkih. 

Kuala Lumpur. 4 - 6 Sept 2015.
 Biar saja gambar berbicara. 
Sebelum jalan kita cuci kereta dulu. Hi, saya Qaseh! 
Uncle Ci & Qaseh
Tok Umie & Tok Man. Look at Qaseh, dah tak sabar nak pergi Aquaria. Muncung tak sampai-sampai. 
"Kenapa rumah ni takda dapur Tok Umie"

Bulatan ingatan itu akan berpecah mengikut pecahannya.

Roti Naan Cheese
Qaseh 
Meatball IKEA
Yums, she really enjoyed it.
Oklah, gambar pun da tunggang langgang. Nampak sangat malasnya. So aku looking forward tuk next holiday. Jueahhh!

No comments:

Post a Comment